Рефлесія до модуля № 9.
Під час роботи над модулем № 9 обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Обговорювала. як допомогати учням стати самоспрямованними в навчанні, проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учні, створила форми оцінювання учнівської самоспрямованності в навчанні. Створила інструменти для підсумкового оцінювання. Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Під час роботи над модулем № 9 обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Обговорювала. як допомогати учням стати самоспрямованними в навчанні, проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учні, створила форми оцінювання учнівської самоспрямованності в навчанні. Створила інструменти для підсумкового оцінювання. Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий